۳۰ زندانی از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند

9:36 - 15 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۰۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۰ زندانی از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۳۰ تن از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و نیز گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

خبرگزاری میزان - همایش بزرگ قاسم، فرزند کوثر با موضوعات جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل و آیین افتتاح ۱۵ واحد مسکن محرومان استان اردبیل با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این روز را نماد قانونمداری ذکر کرده و گفت: در این روز بنا به فرموده مقام معظم رهبری قانون فصل الخطاب همه مباحث و مسائل پیش آمده عنوان شد و همه ملزم به پیروی از آن شدند و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با حضور میلیونی در خیابان‌ها ضمن حمایت از فرامین مقام معظم رهبری بر لزوم تبعت از اجرای قانون در کشور صحه گذاشتند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویرا قهرمان ملی ذکر کرده که تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمن و دفاع از میهن اسلامی و حریم و حرم ائمه اطهار (ع) صرف کردند و سرانجام با دلی صاف و آکنده از ایمان تعهد و اخلاق به سوی معبود حق خود شتافتند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به ذکر فضایل اخلاقی و شخصیتی حضرت زهرا (س) پرداخته و سیره زندگی آن بزرگوار را اسوه و الگوی ماندگار برای تمامی زنان جهانیان دانست که پیروی از آن موجب رستگاری دنیوی و اُخروی آنان خواهد بود.

وی گفت: مکتب حضرت زهرا (س) مسئولیت ایجاد می‌کند و این مسئولیت پذیری در جامعه و انجام وظایف به صورت درست و به موقع آن یکی از مهارت‌های مهم در توسعه فردی و از طرفی موجب پیشرفت و ترقی کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و ... می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این همایش با قدردانی از جامعه خیرین استان به ویژه جامعه بانوان خیر استان که با کمک‌های خود موجبات آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمند از زندان‌های استان را فراهم می‌کنند قدردانی کرد و گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و نیز گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زمینه آزادی ۳۰ تن از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان فراهم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *