مسئولان دستگاه قضایی استان بوشهر به مناسب سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مشکلات ۴۰۰ نفر رسیدگی کردند

15:55 - 14 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۹۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان دستگاه قضایی استان بوشهر به مناسب سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مشکلات ۴۰۰ نفر رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رسیدگی به درخواست‌های قضایی تعداد ۴۰۰ نفر از مراجعین در دیدار مستقیم مردمی جهت پاسخگویی مسئولان قضایی در سراسر استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت همزمان و یکپارچه برگزار شد خبر داد.

خبرگزاری میزان - بر اساس دستور رئیس دستگاه قضا برای برگزاری ملاقات‌های مردمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مسئولان دستگاه قضایی استان بوشهر در کلیه حوزه های قضایی میز خدمت و ملاقات عمومی با مردم برگزار کردند و به درخواست‌های حقوقی و قضایی تعداد ۴۰۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بیان گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت‌: یکی از خصوصیات سردار شهید اسلام حاج قاسم مردمی بودن آن بود که در دل همه‌ی اقشار جامعه جای داشت.

وی در ادامه با مردم بودن و مردمی بودن را از اولویت در دستگاه قضایی دانست و گفت: دیدار‌های مردم از اموری است که می‌توان از نزدیک حرف دل مردم را شنید و با آن‌ها گفتگو کرد و درخواست‌ها و مطالبات آن‌ها را پیگیری کرد.

مهر انگیز تصریح کرد: نیاز تسهیل در خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع و ارتباط دو سویه یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت است.

وی افزود: در این دیدار‌ها به مسائل و مشکلات و درخواست‌های مختلفی رسیدگی شد که از جمله آن‌ها رسیدگی به درخواست‌های عفو و بخشودگی بود که در کلیه حوزه‌ها این امر صورت پذیرفت و دستورات مقتضی صادر شد.

وی ادامه داد: در طول رسیدگی‌های این دیدار‌ها پرونده‌های دیگری نیز رسیدگی شد که بحمدالله به سازش و مصالحه انجامید.

وی افزود: در این دیدار‌ها استفاده از ارفاقات قانونی نیز مد نظر مسئولان کلیه حوزه‌های قضایی بود که دستورات لازم نیز در این خصوص صادر شد.

مهرانگیز گفت: از موارد دیگر رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده از سوی جمعی از کشاورزان و گوجه کاران استان بود که یکی خواسته‌های آن‌ها موضوع افزایش تعرفه‌ها بود که مقرر شد درخواست آن‌ها با نشستی با مسئولان ارشد استان و دستگاه‌های متولی پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *