رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری طرح جهادی ارائه خدمات رایگان قضایی در روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی

16:11 - 06 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۶۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری طرح جهادی ارائه خدمات رایگان قضایی در روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی
دادگستری کل استان خراسان جنوبی طرحی جهادی را تحت عنوان طلیعه امید آغاز کرده که علاوه بر ارائه خدمات قضایی رایگان نسبت به توسعه خدمات نیز اقدام می‌کند.

خبرگزاری میزان - در راستای برگزاری مستمر طرح‌های جهادی، دادگستری کل استان خراسان جنوبی در راستای چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طرحی جهادی را تحت عنوان طلیعه امید آغاز کرده است.

 اسماعیلی، معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی گفت: تا کنون و قبل از طرح جاری به ۵۲۹ نقطه استان خدمات رایگان قضایی ارائه شده است.

وی افزود: علاوه بر ارائه خدمات قضایی رایگان در طرح‌های مسبوق این دادگستری نسبت به توسعه خدمات در مواردی چون ملاقات تصویری خانواده زندانی با مددجو در زندان، ملاقات تصویری رؤسا، دادستان و قضات با اصحاب پرونده، بازدید حضوری از خانواده زندانیان، برگزاری دادگاه علنی برخط، برگزاری دادگاه برخط با اصحاب پرونده در محل اجرای طرح جهادی و اعزام بسیج حقوقدانان و اعضای شورای حل اختلاف به منظور ارشاد حقوقی و مصالحه پرونده‌ اقدام کرده است.

گفتنی است این طرح در مناطق مرزی و محروم استان تحت عنوان طلیعه امید از روز چهارشنبه مورخ ۰۶ دی ۱۴۰۲ آغاز و تا نیمه دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *