اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در تعیین تکلیف اموال مال‌باختگان ۳ پرونده کثیرالشاکی آذربایجان غربی

11:55 - 28 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۰۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در تعیین تکلیف اموال مال‌باختگان ۳ پرونده کثیرالشاکی آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بررسی ۳ پرونده کثیرالشاکی از جمله شاهین دژ با ۴۵۲ شاکی و ۲ پرونده در نقده با ۷۵۰ شاکی به ارزش ریالی بیش از ۱۶۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در جلسه مشورتی رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و خاص گفت: تلاش بر این است که شکات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حق و حقوق خود برسند و پرونده در مسیر تعیین تکلیف نهایی قرار گیرد.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برخی پرونده‌های کثیرالشاکی تعدادی از شهروندان و خانواده‌های آنان را تحت تاثیر قرار داده و درگیر کرده است و تلاش دادگستری استان بر این است که مشکل شکات این پرونده‌ها حل و آن‌ها را از بلاتکلیفی خارج کند.

وی ادامه داد: امروز ۳ پرونده کثیرالشاکی از جمله شاهین دژ با ۴۵۲ شاکی و ۲ پرونده نقده با ۷۵۰ شاکی که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۶۸۰ میلیارد ریال است با حضور وکلای شکات و متهمین و قضات رسیدگی کننده در جلسه مطرح و نسبت به تعیین تکلیف حقوق شکات بررسی‌هایی به عمل آمد و مصوباتی در جهت تامین حق و حقوق شکات پرونده به تصویب رسید و مقرر شد رئیس و دادستان این حوزه‌های قضایی و قضات رسیدگی کننده به پرونده تمهیدات لازم را برای تعیین تکلیف اموال مال‌باختگان معمول کنند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه با اشاره به مقوله امنیت روانی مردم گفت: مردم از مسئولین و خادمین خود مطالبه امنیت می‌کنند و همه مسئولین تکلیف و وظیفه دارند برای تامین این امنیت تلاش کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *