رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید کرد

10:00 - 18 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۳۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه دیگر مسئولان قضایی استان از حوزه قضایی مهاباد بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات، ابراهیم علی‌نژاد معاون قضایی، محمدزاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و تعدادی از معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان صبح روز شنبه ۱۸ آذر ماه از حوزه قضایی مهاباد بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید که اولین برنامه سفر کاری ایشان به حوزه قضایی مهاباد بود با حضور در تمامی شعب محاکم و دادسرا ضمن خدا قوت به همکاران و گفت‌وگو با تعدادی از مراجعین، عملکرد این حوزه را از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ ارزیابی و ارشادات لازم را ارائه کردند.

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آراء، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، بررسی سامانه مدیریت پرونده، اقدامات صیانتی از حقوق بیت المال و منابع طبیعی و کمبود‌ها و نیاز‌ها از لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان و همراهان در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار دادند.


 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین با کارکنان این حوزه نیز گفت‌وگو و پای صحبت‌ها و مشکلات آن‌ها نشسته و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *