رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ۹ واحد تولیدی در هفدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان غربی بررسی شد

9:33 - 16 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۱۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۹ واحد تولیدی در هفدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان غربی بررسی شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با تصویب بیش از ۱۵ مصوبه کاربردی در هفدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری استان آذربایجان غربی نسبت به حل مشکلات ۹ واحد تولیدی اتخاذ تصمیم شد.

خبرگزاری میزان - هفدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی و اتخاذ تدابیر برای رفع موانع پیش روی آنها، با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظارتی، اجرایی و بانکی مرتبط، در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت روز دانشجو بیان کرد: از تمامی مدیران مجموعه‌های قضایی، اجرایی، نظارتی و بانکی که کمک حال تولید هستند تقدیر و تشکر کرده و تاکید می‌کنم باید از فرصت خدمتی که فراهم شده، در راستای رفع مشکلات و توسعه استان بهره برد.

وی ادامه داد: انسجام، همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های مختلف قضایی، اجرایی، نظارتی و بانکی در استان وجود دارد و باید از آن به نحو مطلوب برای جبران عقب ماندگی‌های استان بهره برد و در این بین دستگاه قضایی قاطعانه در کنار اقدامات مجموعه‌ها در راه خدمت به مردم و توسعه است و از تصمیمات مدیران حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: همه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی در بحث رشد تولید و اشتغال تلاش می‌کنیم و باور داریم هرچه قدر تولید رشد کند مهار تورم نیز اتفاق خواهد افتاد، از این رو هر فردی باید در حوزه کاری خود دل بسوزاند و برای تحقق اهداف نظام و رضایتمندی مردم کمک و تلاش کند.

وی در پایان بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و رئیس جمهور به بازدید از واحد‌های تولیدی، بررسی مسائل و مشکلات و گره گشایی از مشکلات آن‌ها است، از این رو از همه مدیران حاضر در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان درخواست دارم به مانند همیشه نگاه حمایتی برای تحقق برنامه‌های این کمیته داشته باشند و به گردش چرخ‌های تولید استان کمک کنند.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به بیان دستورات جلسه پرداخت و مشکلات ۹ واحد تولیدی به ترتیب مطرح و با ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیماتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات مربوط به شرکت‌های امدادخودرو – کارتن پلاست غرب – آذر پارت سهند – قند جلااوغلو – کشت محصولات کشاورزی – خدمات سیب سبز اشنویه – شرکت روان خودرو – شرکت شایان کف و شرکت مارال صنعت مطرح و با تصویب بیش از ۱۵ مصوبه کاربردی نسبت به حل مشکلات این شرکت‌ها اتخاذ تصمیم شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *