پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق پیمانکاران حوزه راهداری استان آذربایجان غربی با ورود دستگاه قضایی محقق شد

16:07 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۰۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق پیمانکاران حوزه راهداری استان آذربایجان غربی با ورود دستگاه قضایی محقق شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بالغ بر ۲هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از مطالبات معوق پیمانکاران حوزه راهداری استان با ورود دستگاه قضایی پرداخت و پرونده‌های مربوطه مختومه شده است.

خبرگزاری میزان- جلسه مشترک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مدیرکل حقوقی معاونت سازمان حمل و نقل کشور در جهت تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی برگزار شد. 

ناصر عتباتی در جلسه مشترک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مدیرکل حقوقی معاونت سازمان حمل و نقل کشور در جهت تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی که ظهر روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه برگزار شد با اشاره به اهمیت نگهداری و مراقبت راه‌های مواصلاتی استان گفت: راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان نیازمند توجه و اهتمام ویژه همه مسئولان است که بتوان راه‌ها و جاده‌ها را به حد استاندارد رساند تا از حوادث ناگوار در آن‌ها جلوگیری کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: بالغ بر ۲هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از مطالبات معوق پیمانکاران حوزه راهداری استان با ورود دستگاه قضایی پرداخت و پرونده‌های مربوطه مختومه شده است.

وی افزود: جهت پیگیری پرونده‌های مفتوح در اجرای احکام مدنی با هماهنگی رئیس محاکم عمومی و انقلاب ارومیه، به مدیر کل حقوقی سازمان راهداری کشور مهلتی ۲ ماهه اعطاء شد تا موضوع را از مسئولین وزارتخانه جهت تامین اعتبار پیگیری کنند.

عتباتی اضافه کرد: شعبه ۲ محاکم حقوقی برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های مرتبط با حوزه راهداری اختصاص داده شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مدیر کل راهداری استان به جهت پیگیری‌های مجدانه و رفع مسائل و مشکلات حوزه راه‌ها در مدت زمان کوتاهی که شروع به کار کرده است تقدیر کرد و تداوم روند پیگیری و خدمت رسانی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *