رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ۶ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

10:12 - 14 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۷۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۶ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد
مشکلات ۶ بنگاه اقتصادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه، در ابعاد حقوقی و قضایی بررسی و تسهیل در روند فعالیت آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، مدیران مربوطه و متصدیان بنگاه‌های تولیدی برای رسیدگی به مشکلات ۶ واحد تولیدی برگزار شد.

 شهرام کرمی با اشاره به اینکه حمایت از تولید از دغدغه‌های مهم قوه قضاییه است، گفت: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید و رفع موانع واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی به کار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

در این نشست مشکلات و موانع ۶ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله شرکت دان پاک آگرین (درخواست قرارداد ارفاقی)، شرکت فناوری هزاردانه آرمن (جلوگیری از صدور اجراییه)، شرکت محصولات بهداشتی غرب (درخواست جلوگیری از مزایده خارج از طرح)، شرکت آتیه سازان نوین آبتین (فانا) (درخواست وصول مطالبات)، واحد تراشکاری مهرداد ریزوندی (درخواست احیای قرارداد زمین) و شرکت خدماتی شهرک صنعتی فرامان (درخواست اصلاح اساسنامه شرکت) ارزیابی و ضمن تصویب راهکار‌های قانونی، موضوعات مرتبط با آن‌ها مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رفع موانع ایجاد شده صادر و مصوب شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *