مشکلات ۴ واحد تولیدی در نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه رسیدگی شد

13:49 - 30 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۶۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۴ واحد تولیدی در نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از رسیدگی به مشکلات ۴ واحد تولیدی استان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری میزان - یازدهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با محوریت حمایت حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور اعضای مربوطه تشکیل و مشکلات ۴ واحد تولیدی و صنعتی با بحث و تبادل نظر اعضا گره گشایی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری این جلسات، تسهیل امور مرتبط با واحد‌های تولیدی و صنعتی و کمک به فعالان عرصه تولید و اقتصاد کشور است و دغدغه دستگاه قضایی استان، حمایت درست و اصولی از تولیدکنندگان است به نحوی که بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز متضرر نشوند.

وی تأکید کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی استان با هدف حفظ و ایجاد اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

در پایان به مشکلات ۴ واحد تولیدی از جمله واحد پذیرایی بین راهی پاینار (عدم اخذ مجوز از منابع طبیعی در صورت استقرار واحد)، واحد تولیدی پوشاک شادی (درخواست تقسیط تسهیلات دریافتی)، شرکت صنایع بطر نیک نوش (لزوم تغییر در ترکیب هیئت مدیره) و مرکز غربالگری و شنوایی سنجی نوزادان (ممانعت بهزیستی از اجرای طرح علیرغم اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی)، رسیدگی و دستورات لازم در خصوص رفع موانع ایجاد شده صادر و تصویب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *