مسئولان قضایی استان کرمانشاه به درخواست‌های ۲۰۰ نفر از مردم در مسجد الزهرا رسیدگی کردند

9:33 - 30 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۵۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مسئولان قضایی استان کرمانشاه به درخواست‌های ۲۰۰ نفر از مردم در مسجد الزهرا رسیدگی کردند
رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه به همراه اعضای شورای قضایی استان متشکل از معاونین دادگستری و روسای ادارات و سازمان‌های تابعه با حضور در مسجد الزهرا شهرک پردیس به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۰۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در پی تأکیدات ریاست قوه قضاییه و پیگیری اهداف سند تحول قضایی مبنی بر دیدار بی واسطه با مردم در مسجد و محلات، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و اعضای شورای قضایی استان متشکل از معاونین دادگستری و روسای ادارات و سازمان‌های تابعه، با حضور در مسجد الزهرا محله پردیس، ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم، مشکلات حقوقی و قضایی ان ها را استماع و دستورات لازم را صادر کردند.

 کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این دیدار که با حضور مردم و نمازگزاران برگزار شد با تأکید بر اینکه وظیفه داریم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، افزود: برآنیم تا جایی که ممکن است خود مردم اختلافات را مدیریت کنند و از تشکیل پرونده قضایی جلوگیری شود. ما نیز به عنوان مسئول وظیفه داریم با حضور در میان مردم به حل مشکلات آن‌ها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور در مساجد بنا به تأکیدات ریاست قوه قضاییه صورت می‌گیرد و این دیدار‌ها می‌تواند به مدیریت اختلافات کمک کند، یادآور شد معتقدیم بسیاری از مشکلات مطرح شده قابلیت حل و فصل توسط خود مردم و بزرگان دارند و از مردم تقاضا داریم با مدیریت اختلافات از تشکیل پرونده قضایی جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد از انجام معاملات مشکل دار خودداری کنند و حتما درانجام معاملات از مشاوره‌های حقوقی بهره‌مند شوند.

گفتنی است ۲۰۰ نفر از مردم شهرک پردیس باحضور درمسجد الزهرا به طرح مشکلات خود اعم از قضایی و حقوقی ونیز مشکلات اقتصادی واجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/


هیمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
0
مشکل قضائی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *