۳۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان مهرستان رفع تصرف شد

11:16 - 01 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۷۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان مهرستان رفع تصرف شد
رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان-نجاری رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان اظهار کرد: با عنایت به صدور آرای قضایی و پیگیری‌های متعدد ۲۱ هکتار از اراضی ملی شهرستان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ رفع تصرف شد.

وی گفت: تمامی پرونده‌های کمیسیون ماده ۵۶ شهرستان مهرستان رسیدگی و تعیین تکلیف شد. همچنین در راستای اقدامات بازدارنده، دستگاه قضایی شهرستان با همکاری ستاد انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ۱۳ هکتار از اراضی ملی نیز بدوا با صدور دستورات قضایی، ممانعت و رفع تصرف و به بیت المال بازگشت.

نجاری افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در کنار اجرای کامل و دقیق مصوبه‌های شورای حفاظت از امور اراضی ملی و منابع طبیعی بسیار ضروری است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم آزاد سازی عرصه‌های ملی اظهار کرد: حفظ حقوق بیت‌المال از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای دستگاه قضایی برخوردار بوده و حفظ انفال، اراضی ملی و منابع طبیعی همیشه در شورای حفاظت از اراضی مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *