مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان شماره ۲ دادگستری شهرستان خمین برگزار شد

9:17 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۳۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان شماره ۲ دادگستری شهرستان خمین برگزار شد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و عنایت ویژه ریاست قوه قضاییه، اعتبارات اولیه جهت احداث ساختمان شماره ۲ دادگستری شهرستان خمین تخصیص یافت و امروز شاهد مراسم کلنگ زنی ساخت این مجتمع بودیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جریان سفر یک روزه به شهرستان خمین و در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان شماره ۲ دادگستری این شهرستان که با حضور تنی چند از مقامات ارشد قضایی استان و مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ریاست قوه قضاییه، اسفندماه سال گذشته به منظور تامین و تجهیز زیرساخت‌های قوه قضاییه در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان دستگاه قضایی و توسعه و تامین امنیت و عدالت قضایی به استان مرکزی سفر کردند.

وی افزود: در سفر رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی، مصوبات خوبی از جمله ساخت ساختمان دوم برای دادگستری خمین تصویب شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: پس از پیگیری برای تثبیت زمین، عملیات اجرایی این ساختمان امروز آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، هدف از ساخت ساختمان شماره ۲ دادگستری خمین را تکریم شهروندان زادگاه حضرت امام خمینی (ره) و کارکنان دادگستری این شهرستان بیان کرد و افزود: با توجه به فرسوده و نا ایمن بودن ساختمان فعلی، با پیگیری‌های به عمل آمده و عنایت ویژه ریاست قوه قضاییه، اعتبارات اولیه جهت احداث ساختمان شماره ۲ دادگستری شهرستان خمین تخصیص یافت و امروز شاهد مراسم کلنگ زنی ساخت این مجتمع بودیم.

حجت الاسلام موسوی، با تاکید بر نظارت دقیق ساخت ساختمان دادگستری خمین، بیان کرد: این ساختمان باید روند حضور، دادخواهی و مطالبات مردم از دستگاه قضایی را تسهیل کند.

وی افزود: قرارداد ساخت این مرکز ۱۸ ماه هدفگذاری شده، اما ان شاء الله با تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز، انتظار است سریعتر به بهره برداری برسد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: ساختمان دادگستری خمین در مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع در سه طبقه ایجاد می‌شود.

گفتنی است در این سفر، رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ساختمان در حال احداث مرکز مهر والدین این شهرستان و نیز شعب دادسرا و دادگاه دادگستری شهرستان خمین بازدید و با کارکنان اداری و قضایی دیدار و احوال پرسی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *