رئیس کل دادگستری استان قزوین از دادگستری شهرستان البرز بازدید کرد

10:04 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۴۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قزوین از دادگستری شهرستان البرز بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونین با حضور در دادگستری شهرستان البرز از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین با همراهی معاونین با حضور در دادگستری شهرستان البرز از شعب دادگاه و دادسرا، دوایر اجرای احکام مدنی و کیفری بازدید و با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

این بازدید به منظور اطلاع از وضعیت رسیدگی پرونده‌ها، آمار ورودی و خروجی پرونده ها، پرونده‌های مسن و معوق و به طور کلی عملکرد شعب و در راستای نظارت بر عملکرد حوزه‌های قضایی و کیفیت تکریم ارباب رجوع انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین کاهش زمان رسیدگی، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آرا و افزایش صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده‌ها را مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی استان دانست و ضمن تاکید بر اجرای سند تحول قضایی یادآور شد یکی از ظرفیت‌هایی مهم پیش‌بینی شده در این سند بهره گیری از ظرفیت نهاد‌های مردمی در ارائه خدماتی نظیر صیانت از حقوق عامه، پیشگیری و مقابله با فساد، نظارت بر عملکرد سازمانها، میانجی‌گری و صلح وسازش می‌باشد؛ لذا شایسته است برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا و برای ارتقا عملکرد دادگستری در ارائه مطلوب خدمات قضایی به شهروندان صورت گیرد.

در این بازدید کلهر، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، مظفری، معاون فن آوری اطلاعات و برنامه ریزی و مهرعلیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری، رئیس کل دادگستری استان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *