شکست در سالگرد شکست؛ تمام آنچه که در یک‌سال گذشته نصیب دشمنان ایران شد

11:49 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۲۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
شکست در سالگرد شکست؛ تمام آنچه که در یک‌سال گذشته نصیب دشمنان ایران شد
دشمنان ایران که سال گذشته پس از فروکش کردن آشوب‌های خیابانی شکست تلخی را تجربه کرده بودند برای سالگرد درگذشت مهسا امینی نقشه‌های فراوانی در سر داشتند که با هوشیاری مردم ایران بار دیگر مجبور به پذیرش شکست شدند.

خبرگزاری میزان – روز گذشته سالگرد درگذشت مهسا امینی بود، دختری که مرگش سرآغاز تلاشی همه‌جانبه و به‌راه انداختن جنگی ترکیبی از سوی دشمنان ایران برای نابودی کشور شد.

شروع عملیات در پاییز سال گذشته با اعتراضاتی محدود در چند شهر ایران رقم خورد و پس از آن با فروکش کردن همین اعترضات اندک مسیر پروژه به سمت گسترش خشونت و تبدیل اعتراض به آشوب و اغتشاش پیش رفت، این پروژه به حدی خشن جلو می‌رفت که بسیاری از نیرو‌های حافظ امنیت در درگیری با آشوبگران به شهادت رسیدند و خسارات فراوانی به اماکن و اموال دولتی و عمومی وارد شد.

پرده دیگر پروژه اما در فضای مجازی اجرا می‌شد و ماموریت آن این بود که تمام رویای اپوزیسیون که در خیابان‌های ایران خبری از آن نبود را به شکل خبر منتشر و فضای جامعه را انقلابی منعکس کند، در همین چارچوب رسانه‌های معاند با انتشار اخباری دروغ از داخل ایران، کشور را در اعتراض و اعتصاب مطلق و تمام فعالیت‌های روزمره افراد را کنشی انقلابی معرفی می‌کردند.

توانایی این رسانه‌ها برای تولید اخبار دروغ اما بیشتر از چند ماه دوام نیاورد و این شبکه‌ها برای از دست ندادن اندک اعتبار خود در میان طرفدارانشان خبرسازی را متوقف و پخش برنامه‌های خود را به روال عادی برگرداندند.

پس از گذشت چند ماه از آغاز ماجرا، این عقب‌نشینی رسانه‌ای در میدان سیاست نیز مشهود شد؛ ائتلاف اپوزیسیون علیه جمهوری اسلامی که به رونمایی از منشور همبستگی منجر شد خیلی زود با بروز اختلافات گسترده میان اعضا از هم پاشید.

اعضای سرشناس اپوزیسیون که با شروع ماجرا خود را به عنوان گزینه‌های رهبری جریان عبور از جمهوری اسلامی معرفی می‌کردند از پس اداره یک ائتلاف ساده برنیامدند و سرانجام با تخریب یکدیگر، به نتیجه نرسیدن انقلاب دروغ را به گردن دیگری انداختند.

در عرصه بین المللی نیز کشور‌های اروپایی و آمریکا که در پاییز سال گذشته به پشتیبانی از اغتشاشات پرداخته بودند، با مشاهده وضعیت عادی در ایران برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی را از سر گرفتند و با تماس‌های مکرر و مذاکرات فراوان به امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی با ایران رسیدند که از جمله این تفاهم‌نامه‌ها می‌توان به ازسرگیری ارتباط عربستان با ایران و آزادسازی آمریکایی‌های زندانی اشاره کرد.

عضویت ایران در سازمان شانگهای و بریکس و سفر چندین باره رئیس جمهور به کشور‌های آمریکای لاتین و آفریقایی و آسیایی نیز رویای اپوزیسیون برای منزوی شدن ایران را نقش بر آب کرد و هیچ چاره‌ای برای این جماعت جز وعده دادن آن‌ها به شروع دوباره خیزش انقلابی در سالگرد مرگ مهسا امینی باقی نگذاشت.

فعالیت شبانه‌روزی رسانه‌ای در چند ماه اخیر برای به خیابان آوردن مردم توسط شبکه‌های معاند اما روز گذشته با شکستی سنگین مواجه شد، مردم ایران که حالا چهره واقعی این رسانه‌ها را شناخته و به ماهیت اصلی اپوزیسیون خارج نشین و اهداف ضد میهنی دشمنان ایران آگاه شده‌اند روز گذشته پاسخی قاطع به فراخوان اعتراض و اعتصاب آن‌ها داده و تمام جریان ایران ستیز را به اعتراف حسین باستانی، یکی از اعضای ارشد بی بی سی فارسی در نقطه‌ای عقب‌تر از شروع آشوب‌های سال گذشته قرار دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *