وضعیت این روزهای اپوزیسیون خارج نشین؛ درجا زدن در حالت تهوع

9:41 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۶۲۳۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
درگیری اپوزیسیون خارج از کشور با یکدیگر در یک ماه اخیر بیش از گذشته علنی شده، تجارت آن‌ها با ایجاد ناآرامی در ایران حالا توسط خودشان تایید شده است.

خبرگزاری میزان – ماجرا از حدود یک ماه قبل آغاز شد، از درگذشت مهسا امینی که توسط ضد انقلاب با عنوان کشته شدن وی توسط پلیس امنیت اخلاقی در سطح وسیعی با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای در دسترس مخابره شد.

علاوه بر شبکه‌های خبری فارسی زبان، اپوزیسیون خارج نشین مهمترین بازیگران این پروژه بودند، از همان ساعات اولیه پخش شدن خبر درگذشت مهسا امینی هرکدام از آن‌ها از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی به پمپاژ بی وقفه اطلاعات با هدف تولید خشم در میان مردم ایران پرداختند.

آن‌ها در ابتدا قربانی بازی راه انداخته شده توسط خودشان شدند و با مشاهده تسخیر رباتیک فضای مجازی و تصور پایان نظام جمهوری اسلامی در ظاهری متحد وارد صحنه شدند و با برپایی تجمعاتی حمایت دولت‌های غربی از آنچه مردم ایران می‌خواندند را از طریق اعمال تحریم‌های بیشتر و تعطیلی سفارتخانه‌ها خواستار شدند.

این تحرکات اما خیلی زود و با مشاهده خیابان‌های خلوت تهران از تب و تاب افتاد و صفحات مجازی و تحرکات سیاسی اپوزیسیون به صحنه درگیری‌های مجازی و گاهی تن به تن آن‌ها تبدیل شد.

تجمعات ایرانیان خارج از کشور یکی از صحنه‌های نبرد اپوزیسیون با یکدیگر بود.

در یکی از این تجمعات در لندن چندین دسته از حاضرین با پرچم‌های مختلف به جان هم افتادند و پلیس لندن را مجبور به مداخله کردند.

در تجمع دیگر ضد انقلاب در آلمان، مهناز افشار بازیگر سابق سینمای ایران که بعد از خروج از کشور با حضور در شبکه‌های فارسی زبان و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران پرداخته بود توسط حاضرین مورد حمله قرار گرفت و مجبور به ترک تجمع شد.

محسن نامجو دیگر فعال ضد انقلابی بود که در بروکسل مورد حمله افراد حاضر در تجمع ضد ایرانی قرار گرفت و مجبور به ترک تجمع شد.

درگیری ضد انقلاب با یکدیگر و متهم کردن دیگری به دریافت پول از دولت‌ها و گروهک‌های دشمن مردم ایران در یک ماه اخیر بارها و بارها موجب نمایان شدن چهره واقعی آن‌ها در بین مردم ایران شد.

در صوتی لو رفته از یکی از مجریان شبکه منوتو، وی مسیح علی نژاد را مصادره کننده آبان 98 معرفی می‌کند ومی‌گوید او فیلم مادر یکی از کشته شدگان آبان 98 را ده هزار پوند به این شبکه فروخته است!

کسب درآمد ضد انقلاب از آشوب و درگیری در ایران موضوعی بود که توسط رعنا رحیم پور، خبرنگار بی بی سی فارسی نیز مورد اشاره قرار گرفت، وی در پاسخ به توییت یک رپر مدعی مبارزه با جمهوری اسلامی نوشت: اینکه دوست داری به ایران حمله شود آیا به چهارصد هزار دلاری که گرفتی ربط دارد؟

درگیری اپوزیسیون با یکدیگر تنها به حوادث یک ماه اخیر محدود نمی‌شود، این درگیری‌ها و توهین‌ها در تمام سال‌های پس از انقلاب یکی از دلایل طرد شدن این گروه‌ها توسط مردم ایران بوده است، نمایش عدم اعتماد و اطمینان درون گروهی اپوزیسیون اعتماد مردم ایران به این گروه را غیر ممکن و هرگونه آینده روشن در صورت به قدرت رسیدن آن‌ها را به خیالی خام و تصویری مضحک تبدیل کرده است.

چنانچه عبدالکریم سروش، یکی از اپوزیسیون‌های شناخته شده خارج نشین در تعریفی روشن از این گروه با بیان این حقیقت که همه‌ ما لاف زن، یقه‌بگیر، بی‌گذشت و بی‌حرمت نسبت به انسانیم اعتراف کرد: وقتی به اپوزیسیون خارج از کشورنگاه می‌کنم می‌بینم ما حتی یک قدم، یک اینچ، یک سانتیمتر هم جلو نیامده‌ایم.

آری چهره واقعی اپوزیسیون همان است که گلشیفته فراهانی به تازگی به آن اعتراف کرد و گفت: به هم می پریم، همدیگرو له میکنیم و روی هم استفراغ میکنیم!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *