رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کرد

9:12 - 14 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۹۳۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در راستای پیگیری حقوق عامه از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد مقدس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و هیات همراه از پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کردند.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین خلیلی از نزدیک در جریان روند اجرایی و عملیاتی پروژه خط ۳ قطار شهری قرار گرفت،گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری حقوق عامه، بازدید میدانی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی پس از بازدید از بخش‌های مختلف در حال اجرا اظهار کرد: در این پروژه اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت گرفته است، که انتظار می‌رود اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام، تا شهروندان در جریان این خدمات ارزشمند قرار گیرند.

در این بازدید که از ایستگاه میدان شهدا (خط ۳ قطار شهری تا ایستگاه باب الجواد (ع)) صورت پذیرفت، شهردار و مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد مقدس ضمن تشکر از حضور میدانی مقامات قضایی استان، به ارائه اطلاعات و نکات لازم پیرامون پروژه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار کرد: امیدواریم پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری لازم رسیده و مردم عزیز از این خدمات عمومی بهره‌مند شوند، ضمن اینکه حمایت‌های قضایی لازم در راستای تسریع در اجرای پروژه در دستور کار دادگستری کل استان نیز قرار خواهد گرفت و می‌طلبد از این حیث همکاری ها، هماهنگی‌ها و هم افزایی‌ها افزایش یابد و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گام‌های اساسی و جدی برداشته شود، طوری که خروجی آن کاملاً ملموس و مشهود باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *