رئیس دادگستری استان خراسان رضوی: نقش حمایتی قضات درصیانت از حقوق بیت‌المال غیرقابل اجتناب است

12:23 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری استان خراسان رضوی: نقش حمایتی قضات درصیانت از حقوق بیت‌المال غیرقابل اجتناب است
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی نشست شورای مدیران حقوقی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: نقش و جایگاه مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف دارای اهمیت بسیار است.

خبرگزاری میزان - نشست تخصّصی مدیران حقوقی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور رئیس کل دادگستری استان حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در محل اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در ابتدای این نشست، اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف کرد و گفت: امروز دستگاه قضا در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و نقش حمایتی قضات در پیش برد اهداف متعالی دستگاه‌ها و صیانت از حقوق بیت‌المال غیرقابل اجتناب است. لیکن نیازمند تعریف اصولی‌تر و اساسی‌تر از مفهوم «عدالت» به عنوان متضمّن پایداری نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اظهار کرد: مدیران حقوقی باید با بهره‌گیری از اسوه و سیرت ائمه‌ی اطهار و بزرگان دینی، در اجرای انصاف، عدالت و تقویت روحیه‌ی عدالت محوری و عدم انحراف از آن گام بردارند تا از رهگذر اصلاح دیدگاه ها و پیروی از آموزه‌های والای دین مبین اسلام، مشکلات اساسی پیش‌رو مرتفع شود.

در پایان از زحمات شبانه‌روزی حضار محترم تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *