مشکل شرکت احیاء فولاد بافت در حوزه تامین آب با ورود دستگاه قضایی کرمان بررسی شد

16:09 - 27 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۱۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکل شرکت احیاء فولاد بافت در حوزه تامین آب با ورود دستگاه قضایی کرمان بررسی شد
در نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات شرکت احیاء فولاد بافت در حوزه تامین آب و موضوعات مربوط به شرکت آلومینیوم هزار مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ضمن تاکید بر این مطلب که همواره تاکید داریم که تامین آب شرب در اولویت است، اظهارکرد: در حوزه کشاورزی و صنعت نیز باید پیش بینی‌های لازم به منظور تامین آب صورت گیرد.

وی ادامه داد: صنعت باید به سمتی حرکت کند که از آب‌های سطحی و زیرزمینی بی نیاز شود و در حوزه تامین برق نیز با استفاده از انرژی خورشیدی به خودکفایی دست یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: دغدغه تامین آب در استان کرمان جدی است و این کمبود آب شرب در تابستان امسال در تمامی نقاط استان مشخص بود که با تدوین راهکار‌های جدید در حوزه کشاورزی و صنعت می‌توان از این بحران نیز عبور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که در اجرای قوانین و مقررات از سازمان‌ها حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی به دنبال راهکار‌های غیرقانونی نیستیم و تمامی سازمان‌ها ملزم به اجرای قانون هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان براساس قرارداد موجود باید نسبت به تامین آب موردنیاز شرکت احیاء فولاد بافت اقدام کند و در ادامه مسیر طی سال‌های آینده، گام به گام سیاست‌های کشور باید به سمتی حرکت کند که صنایع به سوی خود کفایی در تامین آب و برق مورد نیاز خود حرکت کنند.

در ادامه این نشست موضوع آلومینیوم هزار نیز مورد بررسی قرار گرفت و رئیس کل دادگستری استان کرمان در این رابطه نیز گفت: اخیرا در دادگستری استان اداره تصفیه و امور ورشکستگی راه اندازی شده است و بر این اساس تمامی پرونده‌های مربوطه از جمله این پرونده از سطح استان جمع آوری و در این اداره مدیریت می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: ادامه و گسترش فعالیت این واحد تولیدی نکته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشیم ونباید به بهانه مزایده این واحد‌ها را در اختیار افرادی قرار دهیم که کارخانه را تعطیل کرده و ماشین آلات آن را بفروشند بلکه این واحد‌ها باید به نحوی مدیریت شوند که ضمن پرداخت بدهی‌های آن، اشتغال این واحد نیز حفظ شود.

وی تاکید کرد: پرونده مربوط به آلومینیوم هزار باید به اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان منتقل شود و به عنوان پرونده دارای اولویت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *