رئیس سازمان برنامه و بودجه: هدفگذاری برنامه هفتم رسیدن به تورم تک رقمی است

11:22 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۶۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان برنامه و بودجه: 
هدفگذاری برنامه هفتم رسیدن به تورم تک رقمی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور با بیان اینکه هدفگذاری‌های برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای هست که به تدریج تورم کاهش پیدا کند، گفت: تلاش می‌کنیم در پایان دوره برنامه هفتم توسعه، به تورم تک رقمی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، داود منظور با اشاره به امکان تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد، پیرو برنامه هفتم توسعه بیان کرد: رشد اقتصادی هدف گذاری شده در برنامه هفتم توسعه براساس سیاست‌های کلی ابلاغی، ۸ درصد در طول برنامه است.

وی تاکید کرد: رشد ۸ درصدی در حوزه اقتصاد پیرو برنامه هفتم توسعه نسبتا یک رشد بالایی است و ما باید تمام ظرفیت‌های کشور را به کار گیریم تا بتوانیم این رشد اقتصادی را در طول برنامه محقق کنیم.

رئیس سازمان برنامه بودجه کل کشور با اشاره به اقدامات مدنظر قرار گرفته در زمینه کاهش تورم در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: هدفگذاری برنامه هفتم توسعه در زمینه مهار تورم بر این اساس است که ما بتوانیم تا پایان برنامه هفتم توسعه به تورم تک رقمی دست پیدا کنیم.

منظور تاکید کرد: بنابراین هدف گذاری‌های برنامه به گونه‌ای هست که به تدریج تورم سال به سال کاهش پیدا کند و در پایان دوره برنامه هفتم توسعه، به تورم تک رقمی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *