گفت‌وگو|

تعیین تکلیف ۳۵ دستگاه خودروی لوکس وارداتی در پی سفر رئیس دستگاه قضا به کردستان

8:00 - 25 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۹۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعیین تکلیف ۳۵ دستگاه خودروی لوکس وارداتی در پی سفر رئیس دستگاه قضا به کردستان
قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از سامان‌دهی و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های استان کردستان پس از سفر رئیس قوه قضاییه به این استان خبر داد و گفت: پیگیری‌ها و دستورات رئیس عدلیه موجب تعیین تکلیف ۳۵ دستگاه خودروی لوکس وارداتی در انبار‌های این استان شد.

خبرگزاری میزان _ رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان کردستان دستوراتی را برای پیگیری پرونده‌های آن دسته از کالا‌های قاچاق که در انبار‌های اموال تملیکی استان کردستان مانده و آراء مربوط به آن‌ها صادر نشده بود، صادر کرد. 

در همین خصوص صاحب حجتی، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به کردستان، مسئولان قضایی از انبار‌های این استان بازدید و دستوراتی جهت سامان‌دهی و پیگیری پرونده‌های قاچاق موجود در این انبار‌ها صادر کردند.

وی تاکید کرد: به‌علت عدم وجود حکم مرجع رسیدگی‌کننده، ۳۵ دستگاه خودروی لوکس وارداتیِ تعیین‌تکلیف‌نشده در انبار‌های استان کردستان وجود داشت که در جریان این بازدید‌ها حکم سامان‌دهی و تعیین‌تکلیف این خودرو‌ها صادر شد.

حجتی همچنین به وجود ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در استان کردستان اشاره و اظهار کرد: برای تعیین تکلیف این دستگاه‌ها منتظر آئین‌نامه عملیاتی بودیم که در جریان بازدید‌های مسئولان قضایی این امکان نیز فراهم شد.

قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نقش موثر قوه قضاییه در سامان‌دهی و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در سازمان اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: تعاملات سازنده و حمایت‌های این قوه از سازمان اموال تملیکی موجب تسریع در امور شده است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *