رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

فروش ۳۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌جاری

9:40 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فروش ۳۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌جاری
مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه میزان فروش کالا‌های موجود در انبار‌های این سازمان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت: اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۳۸ میلیارد تومان فروش داشته است.

حسین ایزدی، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۶ حراج الکترونیک برای تعیین‌تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان برگزار شده است، گفت: در روز‌های آینده مزایده فروش کالا‌های موجود در گمرک استان تهران برگزار و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان از موجودی کالا‌ها به‌فروش برسد.  

وی با اشاره به فروش ۳۸ میلیاردتومانی اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه حمایت‌های قوه قضاییه موجب ارتقای عملکرد این سازمان شده است، گفت: براساس دستور دادستان تهران، برگزاری ۴ مزایده در هر ماه برای تعیین‌تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های این سازمان پیش‌بینی شده است.

ایزدی در ادامه افزود: ۲۰ خودروی هاوال به ارزش حدودی ۴۰ میلیارد تومان در مزایده ۵۷۲ استان تهران بارگذاری شده است.

وی همچنین در رابطه با وضعیت انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ضایعات موجود در انبار‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است و برخی از کالا‌های امحایی مانند اقلام شیمیایی و دارویی را با شرایط مناسب زیست محیطی برای انهدام و امحا به استان اصفهان ارسال کرده‌ایم.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هفته‌ای ۲ مرتبه در این سامانه، استان تهران حراج خواهد داشت.  

ایزدی تاکید کرد: در این حراج‌ها ۴۰۰ یا ۵۰۰ قلم کالا عرضه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در هر حراج حدود یک‌میلیارد تومان کالا به‌فروش برسد.

انتهای پیام/ 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *