گفت‌وگو|

فروش ۲۳۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی تهران در ۳ ماه ابتدایی سال‌جاری

14:47 - 06 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۳۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فروش ۲۳۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی تهران در ۳ ماه ابتدایی سال‌جاری
مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه فروش این سازمان در بهار سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: فروش اموال تملیکی در بهار سال‌جاری به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

حسین ایزدی، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: بزرگ‌ترین مزایده تهران هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تا پایان سال‌جاری خودرو‌های متروکه و قاچاق موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین‌تکلیف خواهد شد، اعلام کرد: حدود ۳ هزار دستگاه کامیون کِشنده در گمرک تهران و شهریار وجود دارد که ۷۰ دستگاه از آن در مزایده جاری عرضه خواهد شد. 

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته کالا‌های اساسی سریع‌الفساد به اداره‌ها و تعاونی‌ها عرضه می‌شده است، اظهار کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی این سازمان در سال‌جاری تصمیماتی درخصوص عرضه این کالا‌ها در سامانه برخط برای استفاده عموم خانوار‌ها اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه کالا‌های عرضه‌شده شامل کالا‌های ایرانی و خارجی هستند، گفت: قیمت پایه این کالا‌ها با قیمت بازار بسیار متفاوت است و تفاوت قابل قبولی دارد. 

ایزدی همچنین گفت: در این دوره از حراج خرده‌فروشی برخط که در حال برگزاری است، کالا‌های اساسی مورد نیاز خانوار‌ها در قابل بسته‌های خوراکی عرضه خواهد شد، به‌عنوان مثال بسته‌ها شامل یک روغن ۵ کیلوگرمی جامد، یک بسته برنج و ۲ عدد روغن مایع ۸۰۰ گرمی خواهد بود. 

به گفته ایزدی تحویل کالا‌ها در حال حاضر حضوری است و در آینده نزدیک توسط اداره پست کالا‌ها ارسال خواهد شد. 

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران همچنین گفت: در ۳ ماه ابتدایی سال گذشته آمار فروش ۲۰ میلیارد تومان بوده که با توجه به دستور دادستان تهران مبنی بر افزایش مزایده‌های سازمان به ۴ مورد در ماه، این عدد در ۳ ماه اول سال‌جاری به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: در سال‌جاری ۴ مرحله امحای کالا برگزار شده است و مرحله پنجم و ششم آن نیز در روز‌های ۱۱ و ۱۲ تیر انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *