رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادگستری کل استان قزوین رتبه اول کشور در حوزه حفظ اشتغال را کسب کرد

14:55 - 24 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۸۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگستری کل استان قزوین رتبه اول کشور در حوزه حفظ اشتغال را کسب کرد
بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه؛ دادگستری کل استان قزوین در حوزه حفظ اشتغال در واحدهای تولیدی، رتبه اول کشور را کسب کرد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی، گفت: در سال‌های گذشته دستگاه قضایی استان قزوین در بحث حمایت از حوزه صنعت و تولید ورود جدی و میدانی داشت و بر اساس اقدامات و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری و همچنین برخی شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل نیز با حمایت‌های قضایی به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی افزود: در همین راستا و براساس اقدامات و تلاش‌های دستگاه قضایی استان و با توجه به ارزیابی ستاد مرکزی پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه؛ دادگستری کل استان قزوین در حوزه حفظ اشتغال در واحد‌های تولیدی، رتبه اول کشور را کسب کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: همچنین بر اساس این ارزیابی در حوزه ایجاد اشتغال نیز رتبه دوم کشور به دستگاه قضایی استان اختصاص یافت.

شعبانی اعلام کرد: بررسی میدانی و بازدید از واحد‌های تولیدی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان محسوب می‌شود و بر اساس ارزیابی صورت گرفته؛ ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حوزه بازدید از واحد‌های تولیدی و میزان درخواست‌های وارده از سوی صنایع به ستاد، رتبه هشتم کشور را کسب کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین تاکید کرد: عملکرد کلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌ها در طی سال گذشته توسط ستاد مرکزی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت و دادستان کل کشور عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین را رتبه نهم کشور اعلام کرد و قطعاً در سال جاری موضوع حمایت از بخش صنعت و تولید در حوزه‌های مختلف با جدیت و اهتمام بیشتر پیگیری می‌شود تا به نقطه مطلوب و اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *