معاون قضایی دادستان کل کشور از بزرگترین بوتیک هتل جهان در کرمان بازدید کرد

14:11 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی دادستان کل کشور از بزرگترین بوتیک هتل جهان در کرمان بازدید کرد
معاون قضایی دادستانی کل کشور از هتل کاروانیکای کرمان به عنوان بزرگترین بوتیک هتل جهان در کرمان، بازار سرپوشیده، اکونوموزه بانو حیاتی و چایخانه سنتی وکیل بازدید کرد.

خبرگزاری میزان -معاون قضایی دادستانی کل کشور از هتل کاروانیکای کرمان به عنوان بزرگترین بوتیک هتل جهان در کرمان، بازار سرپوشیده، اکونوموزه بانو حیاتی و چایخانه سنتی وکیل بازدید کرد. 

علی جمادی در جریان این بازدید گفت: بهترین ویژگی هتل کاروانیکای کرمان این است که این بنای تاریخی با حفظ خصوصیات خود، بهینه شده است.

وی ایجاد ۷۰ اشتغال مستقیم و ۲۵۰ اشتغال غیرمستقیم در این هتل را مورد تقدیر قرار داد و افزود: در راستای حمایت از تولید قوه قضاییه با تمام توان درکنار تولید کنندگان همکاری و مساعدت لازم را مبذول میدارد.

علی جمادی افزود: دادستان‌ها در استان‌ها دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی هستند و عملکرد این ستاد در حمایت از تولید و اشتغال قابل مقایسه با سایر نهاد‌ها نیست.

وی با اشاره به اینکه در دستگاه قضایی تلاش می‌شود که رسیدگی‌های قضایی مانع تولید نشود، اظهارکرد: دستگاه قضایی درخواست‌هایی که مانع تولید باشد را ترتیب اثر نمی‌دهد و از راهکار‌های دیگر در مسیر اجرای عدالت گام بر می‌دارد و تلاش دارد به نحوی اقدام شود که به بحث اقتصاد و تولید خدشه‌ای وارد نشود.

معاون قضایی دادستانی کل کشور از هتل کاروانیکای کرمان به عنوان بزرگترین بوتیک هتل جهان در کرمان، بازار سرپوشیده، اکونوموزه بانو حیاتی و چایخانه سنتی وکیل بازدید کرد.

وی یادآور شد: در استان کرمان ریاست دادگستری و دادستان مرکز استان در حوزه اقتصادی دغدغه جدی دارند و کمک می‌کنند افراد دارای تجربه و تخصص لازم بتوانند زمینه اشتغال و تولید را فراهم سازند.

مدیرکل هتل کاروانیکای کرمان نیز در این بازدید از حمایت‌های دادستانی کرمان تقدیر کرد و گفت: این هتل در حال حاضر به عنوان پیشران گردشگری استان کرمان در حال ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است و در کنار همکاری‌های استاندار حمایت‌های دستگاه قضایی نیز جهت این خدمت رسانی موثر بوده است.

دادستان کرمان نیز در این بازدید از سرمایه گذاران به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه اشتغال و تولید یاد کرد و گفت: پشتیبانی از این سربازان عرصه جنگ اقتصادی را وظیفه خود می‌دانیم.

گفتنی است؛ هتل کاروانسرای وکیل بزرگترین کاروانسرای دو طبقه درون شهری ایران است که احداث آن به دوران حکمرانی اسماعیل خان نوری وکیل الملک باز می‌گردد و در سال ۱۳۹۶ احیای کاروانسرای وکیل کرمان آغاز و در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است.

امروزه این کاروانسرا با حفظ هویت تاریخی خود، در قالب فضای اقامتی و با پرسنل آموزش دیده دارای ۵۷ اتاق و ۱۶۷ نفر ظرفیت پذیرش است.

این مجموعه در مرکز بازار گنجعلیخان قرار گرفته و به تمامی جاذبه‌های گردشگری کرمان نزدیک است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *