رئیس کل دادگستری لرستان: وجود شهدا و ایثارگران پشتوانۀ محکمی برای خدمت به مردم است

14:20 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری لرستان: وجود شهدا و ایثارگران پشتوانۀ محکمی برای خدمت به مردم است
رئیس کل دادگستری استان لرستان، گفت: حضور جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس پشتوانه‌ای محکمی است تا بتوانم با گام‌های استوار به مردم خدمت کنیم.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در دیدار با ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدیر کل بنیاد شهید استان لرستان با خیرمقدم به جانبازان گرامی و ابراز خرسندی از این دیدار، بیان کرد: وجود میز‌های مدیریتی ثمره خون شهیدان است و برای هر میز مدیریتی در این مملکت تعدادی شهید تقدیم شده است بنابراین وضعیت کنونی مردم و کشور به برکت خون شهیدان و جانفشانی خانواده ایثارگران است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بای با پاسداشت خون شهدا تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت انجام دهیم، بیان کرد: برخورد با تبعیض و رانت و فساد اولویت کار ما در دادگستری است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان، گفت: حضور شما جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس پشتوانه‌ای محکمی برای ما است تا بتوانم با گام‌های استوار به مردم عزیز، انقلابی و باصفای استان خدمت کنیم.

رئیس شورای قضایی استان لرستان همچنین ابراز کرد: حمایت‌های همه شما عزیزان برای اجرای عدالت و قانون نیاز دارم و امیدوارن بتوانیم با پشتیبانی و دعای خیر شما کار‌های بزرگ و ماندگاری برای این ملت انجام دهیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *