سرلشکر سلامی: "بسیج سازندگی" تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب در پاسخ به نیاز‌های مردم و میهن اسلامی

16:35 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۴۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه در پیام سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: "بسیج سازندگی" تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیاز‌های نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و از جمله در حوزه زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

خبرگزاری میزان- به گزارش سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت:"بسیج سازندگی" تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیاز‌های نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و از جمله در حوزه زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ اردیبهشت ماه هر سال یادآور "تشکیل بسیج سازندگی" در سال ۱۳۷۹ به فرمان رهبر عظیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطف درخشان تاریخی در حرکت‌های جهادی برای سازندگی و خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از سیمای میهن اسلامی است.

امروز در پرتو نگاه بلند و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و بیش از دو دهه از غرس نهال بسیج سازندگی، درخت سترگ و تنومندی را شاهد هستیم که سایه سار وجودش در میدان‌های رفع محرومیت‌ها و کم برخورداری‌ها و همچنین مواجهه موفق با حوادث غیر مترقبه و مشکلات و معضلات فرهنگی اجتماعی و اقتصادی، مامن و قرارگاه گره گشای ملت و کشور را رقم زده است.

"بسیج سازندگی" تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیاز‌های نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و از جمله در حوزه زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

خدمت بی منت و مجاهدت بی ادعا و عاشقانه جهادگران در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که، چون سیلی خروشان هر سدی را می‌شکند و هر مقصودی را دست یافتنی می‌سازد؛ این مهم، موهبتی است الهی که قدردانی آن را در توان هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نیست.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و دها محور و مولفه معنادار دیگر مردم یاری، در زمره فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی در اقصی نقاط این سرزمین، منشاء خیر و برکت و خدمات ارزنده برای مردم نجیب و صبور ایران عزیز بوده است؛ که برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار و پیش ران بروز و ظهور بالندگی نسل‌های جوان جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف گروه‌های جهادی، فرا رسیدن بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی را به یکایک جهادگران عرصه سازندگی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی و سپاس از همت انقلابی و جهادی آنان، دوام توفیق بسیج سازندگی در تقویت و توسعه بستر‌های تعمیق و سرعت دهی نقش آفرینی جوانان جهادی مشتاق عزت و سربلندی ایران مقتدر در این میدان بزرگ مقدس و افتخار آمیز را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای  پیام/


برچسب ها: سردار سلامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *