قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال ساخت ۱۶ بیمارستان است

13:14 - 16 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۱۲۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال ساخت ۱۶ بیمارستان است
فرمانده کل سپاه کلان بیمارستان غدیر را یکی از پروژه‌های معظم ملی کشور دانست و گفت: این کلان پروژه در تراز معیار‌ها و استاندارد‌های بیمارستان‌های پیشرفته جهان ساخته شده است.

خبرگزاری میزان _ به گزارش سپاه نیوز؛ کلان بیمارستان مدرن و مجهز «غدیر» در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش، صبح امروز (جمعه) همزمان با عید سعید غدیر، با حضور رئیس جمهور، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و جمعی دیگر از مقامات کشوری و لشکری و افتخار آفرینان حوزه بهداشت و سلامت افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم با تبریک عید غدیر و ابراز خرسندی از هدیه ارزشمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در عرصه سلامت و درمان به ملت عظیم‌الشأن ایران گفت؛ این کلان بیمارستان یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه افتخارآفرین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تراز و قواره معیار‌ها و استاندارد‌های بیمارستان‌های پیشرفته جهان ساخته شده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه از این نوع پروژه‌ها با مقیاس بزرگتر یا کوچکتر ۱۶ بیمارستان دیگر را در سطح کشور در دست ساخت دارد که به فضل الهی تدریجا با تکمیل عملیات احداث، بهره‌برداری و آماده خدمت رسانی به بیماران و مردم ایران خواهد شد.

پروژه ساخت کلان بیمارستان غدیر در قالب طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع کلید خورد و در سال ۱۳۹۴ با پیشرفت فیزیکی حدود پنج درصد برای تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شد.

با شروع دولت مردمی سیزدهم و تاکید رئیس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، عملیات اجرایی پروژه با فوریت پیگیری و با حمایت‌های مسئولان و اهتمام شبانه‌روزی، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسید.

کلان بیمارستان مدرن و مجهز، غدیر با زیربنای ۶۲ هزار متر مربع در پنج بلوک و ۱۳ طبقه با ظرفیت ۸۲۱ تخت در تراز و استاندارد‌های جهانی از جمله اتاق عمل‌های جراحی هوشمند با ۲۴ تخت، بخش‌های ویژه CCU، NICU، ICU، زایمان LDR، اورژانس پیشرفته مجهز به هلی‌پورت هوایی، آنژیوگرافی مغز، تصویر برداری، دیالیز فیزیوتراپی درمانگاه‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه بخش‌های بستری زنان و مردان و کودکان، با به کارگیری کادر مجرب و بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان با رعایت استاندارد‌های درمانی به عنوان یکی از کلان بیمارستان‌های مطرح در غرب آسیا پروژه‌ای مهم در تسهیل هر چه بیشتر فرایند درمان برای بیماران از سراسر ایران اسلامی است.

این بیمارستان مجهز به پیشرفته‌ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

با افتتاح این کلان بیمارستان مدرن ۸۲۱ تخت مجهز به مدار ارائه خدمات درمانی کشور افزوده شد.


شهاب شعبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
عکسی که از سردار سلامی گذاشتین، برای چند سال قبل و با درجه‌ی «سرتیپ» است؛ در حالی که ایشان الان «سرلشکر» هستند و چهره‌شان هم شکسته‌تر و پیرتر شده است. لطفاً عکس مناسب و با درجه‌ی صحیح از ایشان جایگزین کنید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *