سرلشکر سلامی: تحریم‌های اقتصادی نسخه‌ دشمن برای تسلیم کردن مردم ایران بود/ برای پیروزی در جنگ به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم

11:25 - 06 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۵۵۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر سلامی: تحریم‌های اقتصادی نسخه‌ دشمن برای تسلیم کردن مردم ایران بود/ برای پیروزی در جنگ به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد با تنگ کردن معیشت مردم ایران را از انقلاب خود پشیمان کند گفت: با این وجود دشمن نتوانسته رخسار جامعه ما را از نشاط بیندازد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ آیین اختتامیه اولین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی با حضور هزار نفر از الگو‌های برتر اقتصاد مردمی کشور برگزار شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی ضمن تسلیت شهادت سردار پرافتخار سیدرضی موسوی گفت: اسلام در تاریخ خود با این شهادت‌ها گسترش یافته است.

فرمانده کل سپاه گفت: اجتماع امروز یعنی به هم پیوستگی ایمان‌ها و اراده‌ها برای شکستن دشمن به ظاهر بزرگی مثل آمریکاست. تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن به عرصه جنگ تبدیل شده است و نسخه‌ای برای به تسلیم کشاندن مردم ایران بود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش کرد با تنگ کردن معیشت مردم ایران را از انقلاب خود پشیمان کند و ثابت کند بدون تکیه بر نظم مسلط قدرت‌های جهانی نمی‌توان مستقل راهی را در نظام جهانی پیمود.

سردار سلامی گفت: سالهاست دشمن در این راه تلاش کرده اما نتوانسته است رخسار جامعه ما از نشاط بیندازد، این تصویر ایده‌آل دشمن بود و ما با تصویر ایده‌آل دشمن در ستیز هستیم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما نیازمند یک اراده به هم پیوسته و آرایش جدید هستیم. هیچ جنگی به خود خودی پیروز نمی‌شود، پیروزی نیازمند طرح و راهبرد و برنامه است، اگر حرکت نکنیم سقوط خواهیم کرد و اقتصاد مقاومتی همان حرکت است و این اتفاق با طلایه‌داری شما و میدان‌داری بسبج امکان پذیر است. چراکه با روحیه بسیجی می‌توان از مشکلات عبور کرد.

وی ادامه داد: این اجتماع تشریفاتی نیست بلکه مصمم به پیشروی هستیم، ما می‌خواهیم کمک کنیم به همه مردمی که جویای کار هستند و فضای تسهیل‌کننده و حمایت‌کننده برای تولید ایجاد کنیم.

سردار سلامی گفت: وقتی رقابت جهانی می‌شود ایرانی‌ها می‌درخشند همچون دوران کرونا. ملت ایران به برکت رهبری مردی حکیم و فرزانه از تحریم سکویی برای جهش به ارتفاعات علم و فناوری، هوافضا و ... ساخت. این یک خصوصیت استثنایی ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه خداوند در پرتو اسلام به ملت عزت می‌بخشد گفت: این راه را باید ادامه دهیم و خوشبختانه بسیج دارای یک نقشه راه است، با ظرفیت‌های موجود می‌توانیم تکثیر شویم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *