نشست خبری|

ساخت بیش از ۱۰ هزار مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در سال گذشته

11:08 - 16 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۱۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ساخت بیش از ۱۰ هزار مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در سال گذشته
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از ساخت بیش از ۱۰ هزار مسکن برای محرومین در سال گذشته خبر داد و گفت: بسیج سازندگی پروژه‌های زودبازده و عام المنفعه غیرانتفاعی را در دستورکار دارد.

خبرگزاری میزان- سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در یک نشست خبری گفت: عید امسال هدفمندی و بهره‌وری گروه‌های جهادی بیش از پیش مشهود بود و رضایت مردم بالاتر رفت.

زهرایی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته ادامه داد: اغتشاشات فتنه استکبارجهانی علیه جمهوری اسلامی ایران بود. دشمن در جنگ ترکیبی تلاش کرد گزاره"این‌ها رفتنی‌اند" را فراگیر کند. فتنه دشمن البته در کف خیابان جمع شد، اما در اذهان هنوز باقی است که نیاز به کار جهادی دارد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بسیج در گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و تنها داشتن کارت بسیج ملاک نیست بلکه عمل مهم است.

وی بابیان اینکه در حوزه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی پروژه‌های زودبازده و عام المنفعه غیرانتفاعی را در دستورکار دارد گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی ساخته شد. طرح آب خیز تا جالیز نیز پروژه دیگری است که در دستورکار قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه امسال ۳۲ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار پیشرفت قرار دارد گفت: سال گذشته ۱۵۷ هزار فرصت شغلی ایجاد شده و برای امسال نیز ایجاد ۱۵۴ هزار فرصت‌ شغلی دیگر در دستور کار قرار دارد.

زهرایی در ادامه افزود: سال گذشته ۸ دهکده اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و برای امسال نیز ساخت ۷ دهکده اقتصاد مقاومتی دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با اشاره‌ به ضرورت اصلاح قانون بسیج سازندگی خواستار حمایت مجلس از گروه‌های جهادی شد و گفت: نهضت‌ کمک‌های مؤمنانه در ارائه بسته‌های معیشتی، نذر قربان، آزادسازی زندانیان  و ... همچنان ادامه دارد.

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ و طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی با حضور نزدیک به ۴هزار گروه جهادی از ۱۷ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *