رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

تولید و اشتغال در ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج پیگیری می‌شود

7:45 - 16 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۲۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تولید و اشتغال در ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج پیگیری می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر ۵۴ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور وجود دارد که هر کدام به عنوان یک هسته اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم در تولید و اشتغال و بازار را انجام می‌دهند.

سردار محمد زهرایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی برای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» بیان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب برای ما راهبرد تلقی می‌شود. ذیل سند اعتلای بسیج قرارگاه اقتصاد مقاومتی قرار دارد که مردم‌پایه کردن اقتصاد را پیش می‌برد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مهار تورم، رشد تولید و ایجاد فرصت شغلی با وضعیت فعلی کشور بازنگری شده است و این موضوع همچنان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی از چند سال پیش در بدنه قرض‌الحسنه و تعاونی‌های اشتغال‌زا اهتمام کرده و قریب به ۲۹ هزار صندوق و یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار عضو آن هستند. ۶۰۰ تعاونی ایجاد شده و بر محصولات مزیت دار و سرخوشه سازی تمرکز می‌کنند که هر محصولی تبدیل به سرخوشه شده و قابل رقابت و تجاری سازی باشد و به نمایشگاه‌ها راه پیدا کنند و فروش مطمئنی داشته باشند.

زهرایی بیان داشت: ارتباط بین گروه‌های جهادی با موضوع راهبرد سال و ایجاد اشتغال و تولید در دستور کار قرار دارد و کارگرو‌های جهادی تخصصی در این زمینه توانمند می‌شوند تا کار از دست مافیا خارج شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی است گفت: در حال حاضر ۵۴ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور است که هر کدام به عنوان یک هسته اقتصاد مقاومتی می‌تواند عمل کند و ضمن آسیب‌شناسی و مطالبه‌گری اقدامات لازم در تولید و اشتغال و بازار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *