دادستان کرمان: اراضی زیر سد جیرفت تعیین تکلیف شود

12:07 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان: اراضی زیر سد جیرفت تعیین تکلیف شود
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان از ضرورت تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت خبر داد. 

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی در ادامه مأموریت دو روزه همراه با معاونین خود به شهرستان‌های منوجان، فاریاب، قلعه گنج، زهکلوت، رودبار جنوب، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت در حاشیه بازدید میدانی از زمین‌های شرکت احیاء اراضی (اراضی زیر سد شهرستان جیرفت) و فردوگاه بیان کرد: زمانی که مشکلی برای تعداد زیادی از مردم ایجاد می‌شود وظیفه مسئولین تشکیل اتاق فکر جهت حل مشکل است چه اینکه بی تفاوتی و عدم ورود، سهل‌ترین کار است که متاسفانه همه ما در این خصوص در پیش گرفته‌ایم.

وی از ضرورت تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت خبر داد و گفت: پیشنهاد دادستانی این است مدیران اجرایی، قضایی و تقنینی دست به دست همدیگر دهند و مطالبه بحق مردم را بشنوند و ضمن برخورد با عاملان اصلی ایجاد این بحران، جهت حل آن تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن ابراز تاسف از عدم وجود عزم جدی بین مدیران مربوطه در حل مشکلات این چنینی اذعان کرد: اگر مدیر بتواند مشکلات مهم را حل کند در تراز جمهوری اسلامی است در غیر اینصورت حل مشکلات کوچک هنر نیست.

بخشی اظهار کرد: قطعا تخلفات مسئولان سابق در ایجاد این مشکل باید رسیدگی شود لیکن این امر مانع از توجه به خواسته مردم و جلوگیری از حاد شدن بیشتر موضوع نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *