رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عامل مزاحمت برای کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی در قلعه گنج بازداشت شد

9:54 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۹۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عامل مزاحمت برای کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی در قلعه گنج بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج استان کرمان از بازداشت عامل مزاحمت و سنگ پرانی به کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - کیومرث قاسمی از بازداشت عامل مزاحمت و سنگ پرانی به کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه و حمایت از صنعت حمل و نقل جاده‌ای و حمایت از کشاورزان در فصل برداشت محصولات با مخلان نظم و امنیت باجدیت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج با تاکید بر اینکه تامین امنیت محور‌های مواصلاتی در دستور کار سیستم‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد، افزود: در پی کسب گزارش‌هایی مبنی بر پرتاب سنگ به سوی کامیون‌های عبوری رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و با رصد و اشراف اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی، عاملان و مخلان نظم و امنیت مورد شناسایی قرار گرفتند و متهم اصلی با دستور قضایی بازداشت شده است.

قاسمی اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و دادستانی با همکاری مردم ومجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد مخلان نظم و امنیت هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *