گفت‌وگو|

رصد سازمان بازرسی سبب انجام وظیفه درست مسئولان در رابطه با هوای پاک خواهد شد

13:15 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۲۰
رصد سازمان بازرسی سبب انجام وظیفه درست مسئولان در رابطه با هوای پاک خواهد شد
یک عضو شورای شهر تهران گفت: رصد سازمان بازرسی کل کشور و رسیدگی به ترک فعل احتمالی مسئولان در رابطه با اجرای قانون هوای پاک مدیران فعلی را در این مسیر قرار می‌دهد که با دقت وظایف خود را دنبال کنند.

خبرگزاری میزان - دادستانی تهران هفته گذشته کیفرخواست پرونده پنج نفر از مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در این خصوص گفت: قطعا رصد سازمان بازرسی کل کشور و رسیدگی به این مسئله که آیا ترک فعلی توسط مسئولان در دوره‌های مختلف در رابطه با اجرای قانون هوای پاک صورت گرفته است یا نه مدیران فعلی را در این مسیر قرار می‌دهد که با دقت وظایف خود را دنبال کنند و مسئولیت‌هایی که به عهده‌شان است را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در بررسی اینگونه مسائل باید نگاه واقع بینانه داشته باشد و امکانات شرایط کشور را در نظر بگیرد، ادامه داد: با گذشت زمان از دوره مسئولیت تعدادی از مسئولان که در رابطه با قانون هوای پاک مسئولیت‌هایی به عهده داشتند شرایط دوره مسئولیت قابل تحلیل و رصد دقیق نیست که باید برای برقراری عدالت بیشتر به این نکته توجه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *