رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جاده‌های کشور از ایمنی کافی برای تردد وسایل نقلیه برخوردار نیستند

11:19 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۱۳۷
جاده‌های کشور از ایمنی کافی برای تردد وسایل نقلیه برخوردار نیستند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید با بیان اینکه جاده‌های کشور ایمنی کافی را برای تردد وسایل نقلیه ندارند، گفت: در تعطیلات عید فطر ۱۶۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مهدی چمران در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه حمل و نقل ایمن نداریم، اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر ۱۶۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش بیشتری در خصوص ایمنی حمل و نقل در کشور صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جاده‌های ما نیز ایمنی کافی را برای تردد وسایل نقلیه ندارند.

وی ضمن تقدیر از مردم تهران برای حضور در نماز عید سعید فطر، یادآور شد: امیدواریم مسئولین در نظم دهی بیشتر به محل برگزاری نماز عید فطر اقدام لازم را انجام دهند.

چمران با بیان اینکه برنامه‌هایی همچون «محفل» موجب شوق و ذوق مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: امید ما این است که همچنان برنامه‌های درخور و در شأن مردم ساخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای تجزیه ایران ائتلافی تشکیل شد که خود نیز تجزیه شد، اظهار کرد: مشخص بود که اصحاب کفر به نتیجه نمی‌رسند و تجزیه می‌شوند و امیدواریم که درس عبرت بگیرند؛ هنر دیگری نیز به خرج دادند و به سرزمین اسرائیل رفتند و دست در دست جنایت کارترین و شرورترین افراد گذاشتند و به آن‌ها دست اتحاد و دوستی دادند؛ کسانی که دل به این افراد درمانده و وامانده دادند چشم خود را باز کنند و درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *