رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد بخش دلوار شهرستان تنگستان مشکلات قضایی شهروندان را بررسی کرد

15:33 - 31 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد بخش دلوار شهرستان تنگستان مشکلات قضایی شهروندان را بررسی کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این دیدار‌ها در راستای دستورات و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مساجد و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان به منظور بررسی مشکلات قضایی شهروندان انجام می‌شود. 

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز با حضور در مسجد بخش دلوار شهرستان تنگستان اظهار کرد:این دیدار‌ها در راستای دستورات و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مساجد و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان و انجام دیدار‌های مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان انجام می‌شود. 

وی افزود: ما در کشور همواره از مساجد بهره‌مند بوده‌ایم، مساجد در میان محلات و روستا ساخته می‌شود که بیانگر این است که حضور در این مکان مقدس باید در متن زندگی و اجتماع نمود پیدا کند تا شاهد همیاری و همکاری شهروندان در امور مختلف با محوریت مساجد باشیم.

مهرانگیز در این جمع که مسئولان قضایی و فرماندار تنگستان و بخشدار دلوار و نمازگزاران و اهالی بخش دلوار حضور داشتند افزود: از گذشته تاکنون، مساجد نقش مهمی در رخداد‌ها و وقایع جامعه داشته‌اند، امروز نیز لازم است نقش آن‌ها در متن زندگی مردم پررنگ‌تر شود، مسئولان نیز با استفاده از این ظرفیت و حضور در مساجد، پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند تا فاصله خود با مردم را به حداقل برسانند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل تعزیرات حکومتی و مدیرحفاظت اطلاعات دادگستری استان در این جلسه افزود: با این ظرفیت امکان گفت و گوی رودرو و بدون واسطه با اقشار مختلف مردم توسط مدیران قضایی دادگستری کل استان فراهم شد و دستورات لازم برای رفع و پیگیری مشکلات مردم هم صادر شد.

مهرانگیز گفت: طبق برنامه ریزی مدون صورت گرفته از سوی شورای قضایی استان اعضای این شورا و کلیه مسئولان قضایی استان در نقاط مختلف استان حضور یافته و با مردم بصورت مستقیم گفتگو می‌کنند تا احاد مردم استان بتوانند مسائل و مشکلات خودشان را مطرح و نتایج آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *