خیرین شهرستان دیلم در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بیش از یک میلیارد تومان کمک کردند

10:01 - 31 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۵۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
خیرین شهرستان دیلم در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بیش از یک میلیارد تومان کمک کردند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر ازکمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان دیلم در جشن گلریزان خبر داد. 

خبرگزاری میزان - جشن گلریزان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیر کل زندان‌های استان، امام جمعه وفرماندار و سایر مسولین استانی وشهرستانی وخیرین در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان دیلم برگزارشد. 

این جشن که با همکاری دادگستری وخیرین این شهرستان در جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان برگزار شد.

مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در این مراسم یکی از سنت‌های خوب در آموزه‌های دینی را کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان دانست وگفت: جشن گلریزان نیز یک سنت حسنه و زیبایی است که در آن افراد خیر و نیکوکار به یاری همنوعان خود می‌آیند تا در این ماه دل خانواده‌های زندانیان غیر عمد را شاد کنند و در این ثواب بزرگ سهیم باشند.

وی از همراهی ومشارکت خیرین ومردم دیلم که با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خود نسبت به آزادی زندانیان غیر عمد تلاش وهمکاری نموده اند تقدیر بعمل آوردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، صدقه جاریه محسوب می‌شود و هر کاری که برای رضا خدا باشد پروردگار متعال اجر آن را می‌دهد.

مهرانگیز در ادامه گفت:مردم استان بوشهر وشهرستان دیلم بسیار نوع دوست ومهمان پذیر ودارای روحیه ولایت مداری و بذل وبخشش دارند که زبان زد هستند وبا توجه به گزارش‌های که از کمک خیرین استان داریم بسیار امیدوارم که تا دوماه دیگر هیچ زندانی غیر عمد در زندان‌های استان نباشند که این امر باهمت خیرین ومردم نوع دوست دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات زندانیان جرایم غیر عمد مالی از حبس، گذشت شکات و تامین بدهی آنان توسط خیرین است تصریح کرد: جشن گلریزان در راستای کمک به این افراد که در حبس هستند برگزار می‌شود و مردم نیکوکار بوشهری در این نوع فعالیت‌ها حضوری پررنگ و چشمگیری دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *