دادستان شهرستان البرز به دستگاه‌های متولی در خصوص بهبود وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز هشدار داد

9:18 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان البرز به دستگاه‌های متولی در خصوص بهبود وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز هشدار داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز استان قزوین در خصوص بهبود وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز به دستگاه‌های متولی هشدار داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده اظهارکرد: موضوع آلایندگی پسماند تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز به یک معضل برای این شهرستان تبدیل شده و سلامت عمومی را به مخاطره انداخته است و باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی افزود: وضعیت این تصفیه خانه نیازمند تصمیمات استانی بوده و در دادگستری کل استان نیز در حال پیگیری است، اما اهتمام دستگاه‌های متولی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است، زیرا صرفاً با برگزاری نشست این معضل مرتفع نمی‌شود و باید اقدامات اجرایی صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در ادامه به دستگاه‌های متولی متذکر شد: شرکت شهرک صنعتی البرز و اداره محیط زیست شهرستان به عنوان دستگاه‌های متولی با همکاری سایر دستگاه‌ها باید در کمترین زمان برای بهبود وضعیت تصفیه خانه، انتقال موقت پسماند دپو شده و یا جانمایی محلی دیگر برای انتقال پسماند شهرک چاره اندیشی کنند و طرح‌های خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده، همچنین تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع تصفیه خانه خواهد بود، اما کوتاهی و غفلت دستگاه‌های متولی قابل چشم پوشی نیست و قطعاً در صورت عدم اقدامات اجرایی، مسئولان دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت و با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی هشدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *