قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در داستانی بافت تشکیل شد

13:35 - 15 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۹۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در داستانی بافت تشکیل شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت استان کرمان از تشکیل قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در داستانی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - عنایت الله دهقانی با تاکید بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در راستای تحقق شعار راهبردی سال که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، گفت: بدین منظور قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در شهرستان تشکیل شده است. 

وی افزود: مسئولان باید در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید با روحیه انقلابی پای کار باشند و در راستای ماموریت و اهداف آن اعم از معیشت و اشتغال مردم به درستی کار شود تا شاهد اثر گذاری مطلوب باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در ادامه با اشاره به غنای فرهنگی شهرستان کرد و افزود: دشمن بعد از ناامیدی از اثرگذاری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سایر بخش‌های امنیتی و نظامی وارد عرصه فرهنگی شده است.

وی با بیان اینکه همه موظف به حفظ هویت و اصالت فرهنگ غنی مان هستیم، خاطر نشان کرد: اجازه نمی‌دهیم تا خللی در باور‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی ما وارد شود، ضمن اینکه نیاز است تا صدای واحدی وجود داشته باشد و از اظهار نظر‌های غیرکارشناسی و غیرمرتبط در موضوعات فرهنگی جلوگیری شود.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه اجازه رفتار‌های ناهنجار و ساختارشکنانه در این شهرستان را نمی‌دهیم، گفت: راهکار‌های پیشگیرانه و رفع مشکلات فرهنگی باید پیگیری شود و همه کار‌ها باید هماهنگ و منسجم صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در پایان بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی در تمامی اماکن این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *