رئیس کل دادگستری استان کرمان: تحقق مهار تورم و افزایش تولید یک ضرورت است

10:35 - 06 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: تحقق مهار تورم و افزایش تولید یک ضرورت است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تحقق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان "مهار تورم و افزایش تولید"، یک ضرورت برای جامعه امروز است.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار نوروزی اعضای شورای قضایی استان کرمان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: تورم افسارگسیخته‌ای که در کشور وجود دارد، موجب نارضایتی مردم و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه شده است که این موضوع در سال جاری باید مهار شود تا با کاهش تورم، وضعیت معیشت مردم ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان مهار تورم و افزایش تولید نامگذاری شده است، باید نهایت تلاش از سوی دولت مردان و تمامی مسئولان صورت گیرد تا به منویات معظم له جامه عمل پوشانده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه سیاست‌های مورد نظر قوه قضاییه در سال جدید تدوین و ابلاغ شده است، ادامه داد: ۱۳ برنامه و اولویت برای قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سند تحول و تعالی قضایی تدوین شده است و مقرر است با کار‌های کارشناسی در سطح ملی اجرایی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر بتوانیم زمینه خدمت بهتر و بیشتر را برای ملت شریف فراهم کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *