گفت‌وگو|

رئیس کل دادگستری گلستان: ۹۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های استان در سال ۱۴۰۱ اشتغال به‌کار داشتند

13:53 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۰۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان: ۹۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های استان در سال ۱۴۰۱ اشتغال به‌کار داشتند
با اشاره به آمار اشتغال مولد سال ۱۴۰۱ زندان‌های استان گلستان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان گلستان حدود ۹۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های استان در به صورت اشتغال به کار داخل زندان و اشتغال به کار خارج زندان مشغول فعالیت هستند.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آمار اشتغال مولد سال ۱۴۰۱ زندان‌های استان گلستان اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان گلستان حدود ۹۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های استان در به صورت اشتغال به کار داخل زندان و اشتغال به کار خارج زندان مشغول فعالیت بودند.

وی  در ادامه افزود: حدود ۴۹۸ نفر به صورت اشتغال به کار داخل زندان و نیز حدود ۴۶۳ به صورت اشتغال به کار خارج زندان به اشتغال مشغول بودند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به مشاغل موجود در زندان‌های این استان برای مددجویان توضیح داد: فروشگاه، صنایع دستی، آشپزخانه و نانوایی، خیاطی و تولید پوشاک زنانه و مردانه، کشاورزی، باغ زیتون، پارکینگ و کارواش، تولید مواد شوینده، آرایشگاه، پرورش طیور، پرورش آبزیان، بازیافت است.

آسیابی تصریح کرد: بخش دیگری از مشاغلی که زندانیان زن و مرد استان گلستان در آن‌ها مشغول به تلاش و حرفه آموزی هستند شامل رستوران، خدماتی و کترینگ، تولیدفر، مونتاز لامپ، محصولات بتنی و سازه‌های الیافی، ورمی کمپوت فتوئید، دیوار پیش ساخته، مونتاژ یخچال است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *