نیکوکاران استان فارس ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کردند

12:02 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۹۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نیکوکاران استان فارس ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کردند
مدیر کل زندان‌ها و رئیس ستاد دیه استان فارس از اهدای ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نیکوران استان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

خبرگزاری میزان_ اسحاق ابراهیمی گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هدیه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

مدیرکل زندان‌های استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان با کمک خیران آزاد شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم نیکوکار هستند.

وی دومین مرحله از پویش «سهم من ۴۰» را نیز مورد استقبال مردم برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه ازادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فهیم، نوع دوست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *