مسئولان قضایی استان یزد به درخواست‌های ۳۷ نفر از با مردم شهرستان بهاباد رسیدگی کردند

14:15 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان یزد به درخواست‌های ۳۷ نفر از با مردم شهرستان بهاباد رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان یزد با حضور در شهرستان بهاباد به درخواست‌های ۳۷ نفر از مردم این شهرستان پاسخگویی کردند.

خبرگزاری میزان - در ادامه حضور مدیران ارشد قضایی در شهرستان‌ها رئیس کل و معاونان دادگستری استان یزد با حضور در شهرستان بهاباد در حوزه قضایی این شهرستان با مردم ملاقات کردند.

این برنامه در راستای دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی و قضایی مدیران ارشد دادگستری در شهرستان بهاباد انجام و به صورت چهره به چهره با ۳۷ نفر از مراجعه کنندگان دیدار شد.

در این ملاقات رئیس کل و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به مدت ۲ ساعت پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در حوزه حقوقی و قضایی بودند.

ملاقات مردمی مدیران قضایی استان از برنامه‌های مستمر دادگستری کل استان است که به جز چهارشنبه‌های هر هفته در دادگستری کل استان، در طول سال در سطح شهرستان ها، بخش‌ها و در مناسبت‌های مختلف در سطح مساجد و نقاط پرجمعیت با حضور مدیران ارشد قضایی استان برگزار می‌شود.

 

مسئولان قضایی استان یزد به درخواست‌های ۳۷ نفر از با مردم شهرستان بهاباد پاسخگویی کردند

 

کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد

با حضور رئیس کل دادگستری، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و جمعی از مسئولان محلی، کلنگ زنی وآغاز احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد نیز انجام شد.

غلامعلی دهشیری در این مراسم گفت: این ساختمان در متراژ 1400 متر مربع با اعتبار مصوب 17 میلیارد ریال از محل اعتباران سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد احداث می شود.

وی افزود: این ساختمان در 3 طبقه و زمینی به مساحت 5 هزار و 100 متر مربع که دارای 24 اتاق مناسب اداری و امکان دایر کردن 5 شعبه را خواهد داشت، تحت نظارت اداره فنی و مهندسی قوه قضاییه احداث خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع خدمات به مراجعین و ارتقاء احساس کرامت کارکنان و ایجاد فضای فیزیکی مناسب شأن مردم از اهداف احداث این ساختمان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: داد ملاقات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *