ماریان ویلیامسون نامزد جدید دموکرات‎ها/خط و نشان ترامپ برای بایدن

12:26 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۸۷۳
ماریان ویلیامسون نامزد جدید دموکرات‎ها/خط و نشان ترامپ برای بایدن
ماریان ویلیامسون دموکرات به طور رسمی کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خود را آغاز کرد.

خبرگزاری میزان - «ماریان ویلیامسون»، که در سال ۲۰۲۰ به عنوان نامزد دموکرات‌ها ناموفق بود، به طور رسمی کارزار خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، آغاز کرد.

به گزارش «یواس نیوز»، «ویلیامسون»، هنگام اعلام نامزدی خود برای انتخابات آمریکا، گفت: وضعیت موجود، خود به خود اصلاح نمی‌شود.

به گفته وی، ما اینجا هستیم، زیرا ما از وضعیت این کشور ناراحتیم و نگران کشور خود هستیم.

«ویلیامسون»، نخستین چالش بزرگ دموکرات‌ها برای «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا است اما ورود او به رقابت‌ها احتمالاً نظر دموکرات‌های پیشرو را که گفته‌اند قاطعانه از بایدن حمایت می‌کنند و انتظار یک انتخابات مقدماتی معمولی برای نامزدی را ندارند، تغییر دهد.

«ویلیامسون» ۷۰ ساله با نوشتن چندین کتاب پرفروش به شهرت رسید.

در همین حال، «دونالد ترامپ» که به دنبال بازگشت به کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ است، پیش از سخنرانی اصلی خود در کنفرانس ائتلاف کنش سیاسی محافظه‌کاران در خارج از واشنگتن در سال ۲۰۲۳ با گروهی از خبرنگاران مصاحبه کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا به طور خاص در مورد اینکه چگونه آمریکا، با توجه به روابط نابسامان خود با چین و جنگ جاری در اوکراین، «در خطرناک‌ترین موقعیتی است که تا به حال بوده است» با احتمال «جنگ جهانی سوم» در افق صحبت کرد.

وی در اظهارات خود ضمن اشاره به گزارش‌های ادعایی اخیر، مدعی شد که ایران می‌تواند سلاح هسته‌ای تولید کند.

به ادعای ترامپ، اکنون ایران به سلاح هسته‌ای خواهد رسید؛ ما در موقعیتی بودیم که تقریباً نزدیک بود به توافق برسیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به جنگ اوکراین، گفت که جو بایدن، آمریکا را به سمت فراموشی سوق می‌دهد و وعده داد که از هدر دادن پول مالیات‌دهندگان آمریکایی در جنگ‌های خارجی «احمقانه» جلوگیری کند. 

وی با ادعای اینکه قبل از اینکه به دفتر کاخ سفید برسم، جنگ فاجعه بار بین روسیه و اوکراین را حل و فصل خواهم کرد، اظهار این موضوع به سرعت حل می‌شود.

دونالد ترامپ، همچنین با بیان اینکه رابطه خوبی با «ولادیمیر پوتین» دارد و رئیس جمهور روسیه به حرف او گوش خواهد داد، گفت: پایان جنگ اوکراین بیش از یک روز طول نمی‌کشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *