بایدن نامزدی خود را در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد

14:38 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۱۱
بایدن نامزدی خود را در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد
رئیس جمهور آمریکا می‎گوید که او و معاون و کامالا هریس به دنبال شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور هستند.

خبرگزاری میزان - جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ویدیویی که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرد که او و «کامالا هریس»، معاون رئیس جمهور آمریکا، به دنبال شرکت مجدد در انتخاب ریاست جمهوری آمریکا خواهند بود.

کارزار انتخاباتی بایدن با انتشار ویدیویی با عنوان «آزادی»، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا پیام کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۰ خود را مبنی بر نبرد برای «روح ملت ما، اتحاد کشور و حمایت از طبقه متوسط»، تکرار کرد.

این ویدیو با تصاویری از اعتراض ششم ژانویه در کنگره آمریکا آغاز می‌شود. 

بایدن ۸۰ ساله در این ویدیو، گفت: آزادی. آزادی شخصی برای اینکه ما به عنوان آمریکایی چه کسی هستیم، اساسی است. هیچ چیز مهم‌تر از این نیست. این کار اولین دوره من بود: مبارزه برای دموکراسی ما. این نباید یک موضوع قرمز یا آبی باشد.

به گفته وی، اکنون زمان راضی بودن نیست. به همین دلیل است که من برای انتخابات مجدد شرکت می‌کنم. چون آمریکا را می‌شناسم. 

این اعلامیه چهار سال پس از روزی صادر می‌شود که بایدن نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرد که در نهایت در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور پیروز شد. 

اعلامیه مذکور شامل جزییاتی درباره تیم ریاست اولیه کارزار بایدن است که شامل سناتور «تامی داکورث» و «کریس کونز»، و نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا «لیزا بلانت-روچستر»، «جیم کلایبورن» و برخی سیاستمداران دیگر است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *