رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

3 هزار دادرسی الکترونیک در دادگستری یزد برگزار شد

13:02 - 06 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۹۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۲ هزار و 988 دادرسی به صورت الکترونیک در محاکم حقوقی و قضایی دادگستری استان برگزار شده است.

غلامعلی دهشیری در گفت‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با میزان، در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص برگزاری دادرسی الکترونیک در محاکم استان، با اشاره به اهتمام ویژه رئیس قوه قضاییه بر اجرای سند تحول و تعالی و ارائه خدمات الکترونیک به مراجعان به جهت کوتاه کردن زمان رسیدگی، اظهارکرد: در 6 ماهه نخست سال‌جاری، ۲ هزار و 988 دادرسی الکترونیک در محاکم حقوقی و قضایی استان یزد برگزار شده است.

وی افزود: در سالجاری با توجه به مزایای بسیار خوب دادرسی الکترونیک با ایجاد سامانه‌های متعدد برخط و نرم افزاری و راه اندازی دادرسی الکترونیک تعداد قابل توجهی از زندانیان استان یزد به صورت الکترونیکی در جلسات دادرسی حضور پیدا کردند.

رئیس دادگستری استان یزد، همچنین تاکید کرد: باهدف کوتاه کردن زمان رسیدگی‌ها و با راه ‌اندازی سیستم دادرسی‌ الکترونیک، در راستای اجرای طرح تحول، هوشمند سازی و استفاده از فناوری دادگستری استان در تلاش است تا این نوع دادرسی را به بالاترین نقطه رساند.

بیشتر بخوانید:

اشتغال بیش از ۲ هزار مددجو در زندان‌های استان یزد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *