رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

78 زندانی با کمک خیران وهمت دادگستری استان یزد آزاد شدند

11:26 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۱۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در 6 ماهه نخست سال‌جاری با همت دادگستری، ستاد دیه و کمک خیران استان یزد، 78 محکوم مالی و غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.

غلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با میزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان یزد در 6 ماهه نخست سال‌جاری، با اشاره به برگزاری تعدادی مراسم گلریزان در استان یزد با همت دادگستری و ستاد دیه استان، اظهار کرد: ستاد دیه استان با اجرای طرح های‌ ابتکاری «هر هیئت یک زندانی و پنج شنبه‌های مهربانی» و با جمع آوری کمک های مردمی از طریق هیئت‌های عزاداری و خیرات مبالغ جمع آوری شده را به آزادی زندانیان تخصیص می‌دهد.

وی افزود: در نتیجه برگزاری این  همایش‌ها و مشارکت و همیاری مردم نوع دوست و خیران نیکوکار استان یزد مبلغی معادل 68 میلیارد و 40 میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۴ ریال جهت آزادی زندانیان غیر بزهکار جرایم غیرعمد جمع آوری شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال‌جاری با کمک خیران 78محکوم مالی و غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.

دهشیری همچنین با قدردانی از مشارکت‌های خیران استان یزد، گفت: امید است با همت خیران در ادامه مسیر شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد در این استان باشیم.

بیشتر بخوانید:

۳ هزار دادرسی الکترونیک در دادگستری یزد برگزار شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری آزادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *