رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات سفر نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان/ دیدگاه‌های مسئولین و بزرگان استان شنیده شد

14:45 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۴۱۹۴
رئیس هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان گفت: از دلایل اصلی سفر به این استان شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولین، بزرگان استان، نخبگان و جوانان است.

خبرگزاری میزان - روز گذشته هیئتی از سوی مقام معظم رهبری با مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری و حجج‌اسلام لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت و مهدوی مهر دبیر شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری امروز در ارتباط زنده تلویزیونی در تشریح جزئیات این سفر گفت: در سفر به استان سیستان و بلوچستان این توفیق را داشتیم که با علمای اهل سنت، جلسه مستقلی داشتیم و مطالب عزیزان را شنیدیم و نقطه نظرات را دریافت کردیم.

رئیس هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از دلایل اصلی این سفر شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولین، بزرگان استان، نخبگان و جوانان است.

وی ضمن اشاره به اینکه جمع قابل توجهی از نخبگان از جمله دانشگاهیان، فعالین اجتماعی و فرهنگی در این جلسه بودند و دیدگاه هایشان را شنیدیم گفت: با خانواده شهدای امنیت، جلسه داشتیم و پیام‌های همه این عزیزان خدمت رهبر عظیم الشان را دریافت کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری با بیان اینکه امروز جلسه فوق العاده ای داشتیم گفت: بزرگان از شهرها و طوایف گوناگون از سراسر استان تشریف‌فرما شده بودند. هم از علما و سران طوایف، نخبگان مرگز استان حضور داشتند در این جلسه هم به تفصیل و نکته نظرات را گفتند.

رئیس هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این سفر همچنان ادامه دارد و دیدارهای دیگری هم خواهیم داشت به برخی از شهرستانها سفر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

وفاق و همدلی با مردم سیستان و بلوچستان؛ هدف سفر نماینده رهبر حکیم انقلاب به زاهدان

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *