رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قیمت گاز در اروپا به بالاترین سطح خود رسید

12:23 - 31 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۱۰۳۵۸
منابع اروپایی از افزایش قیمت گاز در حوزه یورو خبر می‎دهد.

خبرگزاری میزان - در اواخر فوریه، روسیه پس از اینکه جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک در بحبوحه تشدید حملات نیروهای کی‌یف از مسکو درخواست کمک کردند، عملیات نظامی را در اوکراین آغاز کرد.

به گزارش «اسپوتنیک»، در حالی که ارتش روسیه و نیروهای متحد دونتسک و لوهانسک در حال پیشروی در خاک اوکراین هستند، نیروهای کی یف به خمپاره باران قلمرو دونباس ادامه می‌دهند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای این کشور حملاتی را با سلاح‌های بسیار دقیق انجام می‌دهند و تنها زیرساخت‌های نظامی را هدف قرار می‌دهند و از تلفات غیرنظامی اجتناب می‌کنند.

افزایش قیمت گاز در اروپا

بر اساس داده‌های بورس ICE مستقر در لندن، قیمت معاملات آتی گاز در اروپا برای اولین بار از 8 مارس، در افتتاحیه معاملات، از 2 هزار و 750 دلار به ازای هر هزار متر مکعب فراتر رفت.  

اردوغان و پوتین گفت‌وگو می‌کنند

یک منبع دیپلماتیک گفت که «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه قصد دارد در این هفته با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه بر سر موضوعات مختلف، از جمله اوکراین و نیروگاه زاپروژیا گفت‌وگو کند.

شلیک 15 خمپاره اوکراینی به دونتسک

به گزارش مقامات محلی، نیروهای اوکراینی در ساعات گذشته 15 خمپاره 152 میلی متری را به شهرهای دونتسک شلیک کردند.

اجازه روسیه به بازرسان سازمان ملل برای بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا

روسیه موافقت کرده است که اجازه دسترسی بازرسان سازمان ملل به نیروگاه اتمی زاپروژیا را پس از یک دوره افزایش شدید تنش‌ها پیرامون وضعیت این تاسیسات فراهم کند.

درخواست سران غربی برای خویشتن‌داری طرفین درگیری در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا

سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خواستار خویشتن‌داری طرفین درگیری در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا شده‌اند، و این در حالی است که خمپاره‌ باران این منطقه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اوکراین روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *