رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پشت پرده لغو سفر سرپرست فدراسیون فوتبال به سوئیس

10:33 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی قید سفر به سوئیس را زد که پیش از این قرار بود همراه با کامرانی‌فر عازم این سفر شود.

خبرگزاری میزان - در حالی که بر اساس اعلام قبلی قرار بود میرشاد ماجدی، سرپرست به همراه حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال سفری غیرمنتظره به سوئیس داشته باشند و پس از آن ماجدی راهی اتریش شود، اما روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال از سفر انفرادی کامرانی‌فر بدون همراهی ماجدی به سوئیس خبر داد.

اما پشت پرده لغو سفر سرپرست فدراسیون فوتبال به سوئیس چه بود که البته باید اصل ماجرا را در طبقه چهارم ساختمان فدراسیون فوتبال جست‌وجو کرد. گفته می‌شود باتوجه به عضویت ماجدی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کمیته بدوی انتخابات فدراسیون طی نامه‌ای به سرپرست فدراسیون اخطار داده به دلیل تعارض منافع بوجود آمده مخیر است یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند؛ یا باید از سمت خود در هیئت رئیسه استعفاء دهد یا از شرکت در انتخابات فدراسیون کناره‌گیری کند.

همین اتفاقات باعث ناراحتی و البته سردرگمی ماجدی شده است به طوری که وی تصمیم می‌گیرد فعلاً قید این سفر را بزند.

سرپرست فدراسیون فوتبال مطابق نامه کمیته بدوی انتخابات و همچنین با استناد به اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که بخواهد بعنوان کاندیدای ریاست فدراسیون در انتخابات هشتم شهریور ماه حضور داشته باشد باید از عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا دهد که در آن صورت از سرپرستی فدراسیون نیز کنار گذاشته خواهد شد. بر اساس مُر صریح قانون داشتن دو سمت بصورت همزمان قطعاً خلاف مقررات است و نهادهای نظارتی باید از این تخلف جلوگیری کنند و اعضای باقیمانده هیئت رئیسه نیز باید با استناد به نامه کمیته بدوی انتخابات نسبت به انتخاب جایگزین سرپرست فعلی اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *