رونمایی از نامه معدوم‌شده کمیته بدوی به سرپرست فدراسیون فوتبال + سند

11:25 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نامه گم شده کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به سرپرست فدراسیون که پیش از آن منکر آن شده بودند، پیدا شد.

خبرگزاری میزان – بعد از هشدار رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی بابت برخی اقدامات وی در آستانه انتخابات هشتم شهریورماه و اولتیماتوم به سرپرست فدراسیون فوتبال بابت تصمیم‌گیری‌ درباره ادامه حضور در هیئت رئیسه یا کناره‌گیری از انتخابات، فدراسیون فوتبال منکر این هشدار شد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده لغو سفر سرپرست فدراسیون فوتبال به سوئیس

گفته می‌شود باتوجه به عضویت ماجدی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون طی نامه‌ای به سرپرست فدراسیون اخطار داده به دلیل تعارض منافع بوجود آمده مخیر است یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند؛ یا باید از سمت خود در هیئت رئیسه استعفاء دهد یا از شرکت در انتخابات فدراسیون کناره‌گیری کند.

اما همانطور که عنوان شد ماجدی در حرکتی رونالدینویی بدون توجه به هشدار رکن تصمیم‌گیرنده در انتخابات فدراسیون، همچنان بر قانون‌گریزی تاکید دارد به طوری که با تکذیب چنین نامه‌ای سعی دارد برای خود زمان بخرد تا بلکه موانع پیش رو برای حضور غیرقانونی‌اش در انتخابات را مرتفع سازد.

البته چندی پیش رسانه‌ها متن این نامه را منتشر کردند که بار دیگر با تکذیب سراسیمه فدراسیون فوتبال و استدلالات غیرمستند همیشگی همراه بود، اما خبرگزاری میزان به سندی دست یافته است که صحت چنین نامه‌ای را از سوی کمیته بدوی تایید می‌کند. البته این نامه، نامه خام ارسال شده از سوی کمیته بدوی انتخابات است، اما تاریخ و شماره دارد که می‌تواند تاییدی بر صحت ارسال آن باشد.

البته گفته می‌شود دلیل گم شدن این نامه این است که یکی از افراد حاضر در فدراسیون فوتبال که با مشاهده این نامه برآشفته شده بوده است، اقدام به معدوم کردن نامه کرده که اگر نامه جدیدی برای پیگیری مجدد منتشر شود باید دید واکنش فدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

قرار است طی روزهای پیش رو کمیته بدوی مجدداً نامه‌ای را برای پیگیری نامه قبلی به میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال کند تا پاسخ مناسبی در این خصوص بگیرد؛ اگر این اتفاق رخ بدهد روشن خواهد شد که ارسال نامه قبلی صحت داشته است و اگر چنین موضوعی اتفاق بیفتد باید دید فدراسیون فوتبال این بار چه پاسخ و واکنشی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تناقضات تمام نشدنی سرپرست فدراسیون فوتبال/ پیگیری مطالبات ایران در فیفا مهم‌تر بود یا مجمع آذربایجان شرقی؟

گزارش: احسان محمدیان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *